Suscríbete a nuestro boletín de novedades y recíbelo en tu email.
En aquest segon volum dedicat al programa de modelatge tridimensional 3DS Max 2010 s'estudien en
profunditat les principals eines d'aplicació de materials, llums, càmeres i efectes atmosfèrics i especials, així com de creació d'animacions i de renderització de les escenes.
3DS Max és un dels programes més utilitzats i respectats arreu del món pels professionals de desenvolupament de jocs, televisió, cinema i composició digital. Amb aquests 100 exercicis l'usuari millorarà els seus coneixements del programa i aprendrà a realitzar operacions, que bé poden considerar-se avançades, amb les múltiples eines d'edició que s'han millorat en aquesta nova versió.
Amb aquest llibre:
Aprendrà a aplicar materials als objectes de les escenes i editar-los per aconseguir diferents efectes.
Coneixerà la importància d'una correcta il·luminació en les escenes per a dotar-les de major realisme.
Descobrirà la manera de posar càmeres i obtenir diferents enquadraments i punts de vista de les escenes.
Utilitzarà les múltiples eines del programa per generar i reproduir animacions senzilles i complexes.
Afegirà múltiples efectes especials i atmosfèrics i renderitzarà les escenes per a comprovar els espectaculars i realistes resultats que es poden arribar a obtenir.