Detalle del libro
Ver Índice
1. Sistemas informáticos: estruturas e funcións
1.1. Introdución
1.2. Proceso de datos e informática
1.3. Elementos físicos
1.4. Elementos do software
1.5. A conexión de equipos periféricos.
EXERCICIO 1
SOLUCIÓNS
1.6. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 1
SOLUCIÓNS
2. Sistemas operativos
2.1. Introdución
2.2. Funcións básicas dun sistema operativo. Estrutura e compoñentes
2.3. Modos de explotación do sistema
2.4. Tipos de sistemas operativos. Características básicas
2.5. Técnicas e procedementos para a seguridade do sistema e da información
2.5.1. Concepto de seguridade
2.5.2. Contrasinais e identificación do usuario
2.5.3. Copias de seguridade nos dispositivos de almacenamento extraíbeis
2.5.4. Virus: concepto, tipos e modo de actuación
2.5.5. Antivirus, limitacións e proceso de desinfección
2.5.6. O mellor modo de actuar ao descargar arquivos da rede e abrir documentos adxuntos
2.6. Sistemas operativos de uso máis estendido. Características
EXERCICIO 2
SOLUCIÓNS
2.7. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 2
SOLUCIÓNS
3. Creación, actualización e consulta
3.1. Introdución
3.2. Concepto, obxectivos e funcións dos sistemas de bases de datos
3.3. Características da pantalla de traballo e uso do teclado e do rato
3.4. Estruturas de bases de datos: tipos e atributos dos campos, campos claves
3.5. Mandatos e procedementos para a actualización de datos
3.6. Funcións e atributos para a actualización de datos
3.7. Consulta de datos. Filtrado de datos. Campos calculados
3.7.1. Consulta de datos
3.7.2. Filtrado de datos
3.7.3. Campos calculados
3.8. A ordenación de datos. Concepto de índice
3.9. Enlaces de varias bases de datos
3.10. Opcións da aplicación para a xestión de ficheiros
3.11. Opcións da aplicación para a protección de datos
EXERCICIO 3
SOLUCIÓNS
3.12. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 3
SOLUCIÓNS
4. Impresión
4.1. Introdución
4.2. Selección de impresora
4.3. Opcións de impresión
4.4. Tipos e tamaños de papel
4.5. Tipos e estilos de letras
4.6. Deseño de informes: apartados e formatos
4.7. Control de impresión
4.8. Erros de impresión e solucións
EXERCICIO 4
SOLUCIÓNS
4.9. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 4
SOLUCIÓNS
5. Aplicacións gráficas e integración de aplicacións
5.1. Introdución
5.2. Tipos e finalidade das aplicacións gráficas
5.3. Estrutura, funcións e mandatos da aplicación
5.4. Tipos de gráficos soportados
5.5. Características da pantalla de traballo
5.6. Funcións e procedementos da aplicación para a creación, almacenamento, recuperación, impresión, copia e protección de gráficos.
5.7. A integración de aplicacións
5.8. Paquetes integrados: concepto, características, funcións e procedementos
EXERCICIO 5
SOLUCIÓNS
5.9. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 5
SOLUCIÓNS
RESUMO
EXAME
BIBLIOGRAFÍA
Microsoft Office Access® é unha versión dun dos xestores de bases de datos máis completos e funcionais.
Este programa, alén de funcionar como xestor de bases de datos, ofrece unha serie de ferramentas que nos permitirán mellorar a administración da nosa información, organizar mellor o noso traballo e perfeccionar a xestión de datos.
Os programas xestores de bases de datos nacen debido á necesidade de organizar e procesar a grande cantidade de información que manexa a sociedade. Estes programas son capaces de manipular millóns de datos en poucos segundos.
Con este manual, que Ideaspropias Editorial lle presenta, adquirirá uns coñecementos básicos para utilizar o programa Microsoft Access® do xeito máis eficaz, e obterá uns coñecementos xerais acerca de Office.