Suscríbete a nuestro boletín de novedades y recíbelo en tu email.
Les noves tendències tecnològiques i els canvis d hà bits socials han donat lloc a noves formes de comunicació en les organitzacions. Un nou entorn on la interactivitat i el món digital tenen un gran protagonisme, i que necessita nous tipus d estratègies. Aquest llibre dóna pautes, tant a principiants com a professionals, per desenvolupar la comunicació en qualsevol tipus d organització, i ho fa centrant-se en els seus dos eixos principals: la Comunicació Estratègica i la Comunicació de Crisi. Entre d altres, es dóna resposta a qüestions clau com:
- Com s ha d organitzar la comunicació en una organització?
- Per què és imprescindible un pla de comunicació?
- Quina gestió de marques s ha de seguir?
- Quins són els passos per desenvolupar una campanya de publicitat?
- En quines xarxes socials s hauria d estar i per què?
- Com es resol una crisi a nivell de comunicació?
- Quines utilitats proporciona el Neuromà rqueting?