Detalle del libro
Ver Índice
Unit 1. Let me introduce myself
1.a Need for a change
1.b Just what i am looking for!!!
1.c Welcome to edinburgh.
1.d Getting to know my host family.
Unit 2. Once upon a time
2.a A strange night
2.b The poets´ corner
2.c Once upon a time in england
2.d The storyteller
Unit 3. Enjoy your trip!
3.a What a difficult decision!
3.b Getting ready
3.c Destination: ireland
3.d *auld lang syne
Unit 4. I haven't seen you for ages
4.a I´ve never tried it before!
4.b Yummy, yummy!
4.c The bill, please
4.d Enjoy your meal!
Unit 5. How can i help you?
5.a I´m a shopaholic
5.b Shopping at harrods
5.c How can i help you?
5.d I want my money back
Unit 6. I'm into new technology
6.a. I´m a technophile
6.b My first day at work
6.c It´s so exciting!
6.d I am the best candidate for that job!
Unit 7. If i were in your shoes
7.a If i could, i would.
7.b I wish i could study at oxford!
7.c It´s so exciting!
7.d Dear mr jones
Unit 8. I'm not feeling a hundred per cent
8.a I need a rest!
8.b I feel under the weather!
8.c The honour of the knight
8.d Beyond words
Unit 9. Farewell!
9.a The film is being shot
9.b Would you fancy a rom-com?
9.c Definitely!
9.d I´ll miss you!
Irregular verbs
Listening transcripts
Exercises key
Este manual está basado en el Marco de referencia europeo.
El Marco de referencia europeo proporciona una base común para la elaboración de programas de lenguas, orientaciones curriculares, exámenes, manuales, etcétera, en toda Europa.
Describe de forma integradora lo que tienen que aprender a hacer los estudiantes de lenguas con el fin de utilizar una lengua para comunicarse, así como los conocimientos y destrezas que tienen que desarrollar para poder actuar de manera eficaz.
La descripción también comprende el contexto cultural donde se sitúa la lengua.
El Marco de referencia define, asimismo, niveles de dominio de la lengua que permiten comprobar el progreso de los alumnos en cada fase del aprendizaje y a lo largo de su vida.