Detalle del libro
titulo del libro

PROBLEMES DE CONDUCTA I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES. PAUTES D'ACTUACIÓ

VÁZQUEZ FERNÁNDEZ, JUAN MANUEL / JARABO MARQUINA, IDOYA / ARAÚJO LÓPEZ, INMA

Editorial
IDEASPROPIAS EDITORIAL, S.L.
Tema
Psicología
Año edición
2007
ISBN
978-84-9839-172-5
Encuadernación
Rústica
Páginas
216
Idioma
Catalán
18,95 € Disponible 5 Días hábiles

Ver Índice

Des de fa uns anys, la nostra societat està immersa en una profunda crisi social, cultural i familiar. Aquesta crisi ens afecta a tots i, de continuar així, ens afectarà, fins i tot, en el futur. Per aquest motiu, és necessari trobar estratègies i tècniques que ens ajudin a combatre-la, és a dir, és necessari buscar una solució que provingui de distintes fonts: l'escola, la família, la comunicació, l'educació, etc. I no podem limitar-nos a culpar a l'escola o a la resta d'institucions, romanent impassibles.

L'objectiu d'aquest manual és dotar a pares i docents de recursos i estratègies necessaris per afrontar problemes de conducta dels seus fills i/o alumnes.

Aquest material didàctic és una guia teoricopràctica, des d'una perspectiva sistèmica, sobre com afrontar i resoldre diferents conductes i conflictes.




Otros libros del autor

Otros compraron