Detalle del libro
titulo del libro

TÈCNIQUES DE PAQUETERIA. GUIA PRÁCTICA PER FER MÉS ATRACTIUS ELS SEUS EMBALATGES

APARICIO ANDIÓN, ALMUDENA

Editorial
IDEASPROPIAS EDITORIAL, S.L.
Tema
Empresa varios
Año edición
2006
ISBN
978-84-9839-175-6
Encuadernación
Rústica
Páginas
184
Idioma
Catalán
18,95 € Disponible 5 Días hábiles

Ver Índice

A l’actualitat, no es concep un producte sense el seu envàs. Cada dia consumim un gran nombre de productes que estan continguts dins d’embalatges, caixes o envasos. Hi estem tan habituats que amb prou feines ens adonem que ens envolten, però més enllà de ser uns embolcalls ben disposats són uns instruments al servei de la comunicació.

Sovint, adquirim productes per regalar-los. Una pràctica molt habitual és que el propi establiment s’ofereixi a realitzar aquest tipus d’empaquetatge. Depenent de la classe de producte que es vagi a empaquetar o de la quantitat de clients que haguem d’atendre en l’establiment, realitzarem un tipus d’empaquetatge o un altre. En aquest manual es fa un llarg recorregut pels diferents aspectes relacionats amb l’empaquetatge, analitzant els materials, els estris i les eines que s’empraran, a més de les tècniques i els procediments que s’han de seguir, i estudiant la importància que té el color en aquest àmbit.

Per tant, l’objectiu fonamental d’aquest manual és que el lector aprengui a empaquetar els productes de forma senzilla, pràctica i atractiva, tenint en compte totes les característiques fonamentals que afecten el resultat final del producte.

Otros libros del autor

Otros compraron