Detalle del libro
titulo del libro

ATENCIÓN AO CLIENTE. GUÍA PRÁCTICA DE TÉCNICAS E ESTRATEXIAS

PAZ COUSO, RENATA

Editorial
IDEASPROPIAS EDITORIAL, S.L.
Tema
Atención al cliente
Año edición
2009
ISBN
978-84-9839-160-2
Encuadernación
Rústica
Páginas
184
Idioma
Gallego
18,95 € Disponible 5 Días hábiles

Ver Índice

A atención ao cliente engloba todas as accións que realiza a empresa para aumentar o nivel de satisfacción dos seus clientes. Ademais, non debe verse tan só como unha ferramenta estratéxica de marketing, orientada a minimizar os erros e perder o menor número de clientes posible, senón que representa un sistema de mellora continua na empresa.

O obxectivo deste material didáctico é conseguir que o lector adquira unhas habilidades e actitudes concretas para mellorar a atención ao cliente e conseguir así un maior beneficio na súa empresa.

Neste manual, que Ideaspropias Editorial lle presenta, abórdanse temas referentes a aspectos xerais da comunicación, tanto oral como escrita, e da atención ao público, así como aspectos relativos ao consumidor, que nos permiten establecer unhas pautas de actuación na atención ao cliente, orientadas a mellorar a calidade do servizo.

Otros libros del autor

Otros compraron