Detalle del libro
Ver Índice
1. Técnicas de comunicación
1.1. Introdución
1.2. Elementos da comunicación: obxecto, suxeitos, contidos, canles e códigos
1.3. O proceso de comunicación
1.3.1. O emisor
1.3.2. O receptor
1.3.3. A mensaxe
1.3.4. Feedback (retroalimentación)
1.4. Dificultades na comunicación
1.4.1. Dificultades na comunicación de orde técnica
1.4.2. Dificultades na comunicación de carácter afectivo
1.4.3. Obstáculos individuais e colectivos
1.5. As funcións da mensaxe
AUTOAVALIACIÓN 1
SOLUCIÓNS
1.6. Niveis de comunicación
1.6.1. Comunicación vertical
1.6.2. Comunicación horizontal
1.6.3. Comunicación non verbal
1.6.4. Comunicación verbal
1.6.5. Contido manifesto
1.6.6. Contido latente
1.7. Actitudes e técnicas que favorecen a comunicación
1.8. A comunicación comercial e publicitaria
1.8.1. A función da comunicación no marketing
1.8.2. Os obxectivos da comunicación comercial
1.8.3. Os instrumentos da comunicación comercial
1.9. Tipos de entrevistas e reunións
1.9.1. As entrevistas
1.9.2. As reunións
1.10. A comunicación técnica
EXERCICIO 1
SOLUCIÓNS
1.11. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 2
SOLUCIÓNS
2 Comportamentos de compra e venda
2.1. Introdución
2.2. O vendedor
2.2.1. Definición de vendedor
2.2.2. Funcións do vendedor
2.2.3. Perfil do vendedor: calidades humanas, calidades psíquicas, calidades intelectuais e calidades psicolóxicas
2.2.4. A motivación do vendedor
2.2.5. Algunhas teorías sobre a motivación
2.2.6. As técnicas de motivación
AUTOAVALIACIÓN 3
SOLUCIÓNS
2.2.7. Medios de comunicación do vendedor
2.2.8. Comunicación corporal, co rostro e xestual
2.2.9. As expresións, as palabras, o ton de voz e a linguaxe
2.2.10. Formación e perfeccionamento do vendedor
2.2.11. Que ensinarlle ao vendedor
2.2.12. Métodos básicos de formación
2.2.13. Peculiaridades da formación dos vendedores
2.2.14. O adestramento permanente
2.2.15. Avaliación e control do vendedor
2.2.16. Avaliación do vendedor
2.2.17. Control do vendedor
2.2.18. O desenvolvemento persoal e as técnicas de afirmación da personalidade
AUTOAVALIACIÓN 4
SOLUCIÓNS
2.3. O comprador
2.3.1. Concepto de cliente
2.3.2. Móbiles e motivacións de compra
2.3.3. Hábitos de compra
2.3.4. Actitudes do consumidor fronte á calidade, a marca e o prezo
2.3.5. Tipoloxías de consumidores
AUTOAVALIACIÓN 5
SOLUCIÓNS
2.3.6. Nocións sobre as técnicas de coñecemento do consumidor
2.3.7. Caracteroloxía
2.3.8. Observación psicolóxica
EXERCICIO 2
SOLUCIÓNS
2.4. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 6
SOLUCIÓNS
RESUMO
EXAME
BIBLIOGRAFÍA
Todas as persoas que pensen que acoller, atender, vender e cobrar nun comercio son catro accións para as que non se necesita demasiada formación están equivocados. Malia que a experiencia é importante nun traballo como o de dependente de comercio, un adecuado nivel de formación é o complemento idóneo para que o desempeño do posto.
Con este manual, o lector poderá adquirir coñecementos que lle permitirán utilizar eficazmente as técnicas de comunicación e venda orientadas aos procesos de preparación da venda. Os contidos que se presentan neste manual correspóndense co módulo “Comunicación e comportamento do consumidor” do certificado de profesionalidade de “Dependente de comercio” e “Caixeiro”, pertencente á familia profesional de “Comercio” segundo o Real Decreto 1393/1995 e o Real Decreto 1996/1995, respectivamente.
Ideaspropias Editorial desenvolve este manual de formación para todos aqueles traballadores que se dedican a esta profesión ou desexen facelo no futuro. Con el lograrán ampliar os seus coñecementos na atención ao cliente como dependentes de comercio.