Detalle del libro
titulo del libro

COMUNICACIÓN E COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR. GUÍA TÉCNICA DE COMUNICACIÓN E VENDA PARA O DEPENDENTE DE COMERCIO

MÍGUEZ PÉREZ, MÓNICA

Editorial
IDEASPROPIAS EDITORIAL, S.L.
Tema
Comercial/ventas
Año edición
2009
ISBN
978-84-9839-157-2
Encuadernación
Rústica
Páginas
120
Idioma
Gallego
20,95 € Disponible 5 Días hábiles

Ver Índice

Todas as persoas que pensen que acoller, atender, vender e cobrar nun comercio son catro accións para as que non se necesita demasiada formación están equivocados. Malia que a experiencia é importante nun traballo como o de dependente de comercio, un adecuado nivel de formación é o complemento idóneo para que o desempeño do posto.

Con este manual, o lector poderá adquirir coñecementos que lle permitirán utilizar eficazmente as técnicas de comunicación e venda orientadas aos procesos de preparación da venda. Os contidos que se presentan neste manual correspóndense co módulo “Comunicación e comportamento do consumidor” do certificado de profesionalidade de “Dependente de comercio” e “Caixeiro”, pertencente á familia profesional de “Comercio” segundo o Real Decreto 1393/1995 e o Real Decreto 1996/1995, respectivamente.

Ideaspropias Editorial desenvolve este manual de formación para todos aqueles traballadores que se dedican a esta profesión ou desexen facelo no futuro. Con el lograrán ampliar os seus coñecementos na atención ao cliente como dependentes de comercio.

Otros libros del autor
COMUNICACION Y COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR

COMUNICACION Y COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR

MÍGUEZ PÉREZ, MÓNICA

10,00 €
TECNICAS DE VENTA

TECNICAS DE VENTA

MÍGUEZ PÉREZ, MÓNICA

10,00 €
 
TÉCNIQUES DE VENDA

TÉCNIQUES DE VENDA

MÍGUEZ PÉREZ, MÓNICA

20,95 €
 

Otros compraron